Friday 19 October 2012

Assalamualaikum...dah lama xmenulis blog...kebetulan hari ni adlah hari yg paling bermkna bagi insan yang sangat aku kagumi selama ini bersamaan dengan 19/10/2012...tarikh ini adalah tarikh hari lahir ibu aku yang tersyang...selamat hari lahir ibu,,,semoga ibu dikurniakan kesihatan yang sihat selalu,dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...ya Allah...sempena hari kelahiran ibu ku yang tercinta ini..ingin aku mohon hajat dan maghfirah darimu untuk dirinya yang aku sayangi dan aku cintai..ya Allah..kaupeliharalah insan ini seperti mana dia memeliharaku sejak kecil dengan penuh ikhlas dan kasih sayangnya yang tidak pernak berbelah bagi..kau murah knlah rezekinya,kasihknlah dia dan jadikanlah dia sebagai hambamu yang kau kasihi dan kau redhoi..tinggiknlah darjatnya di sana nanti yaAllah..ampunilah segala dosa2nya kecil/besar/sedar/tidak sedar...kurniakanlah ibuku kesihatan yang sentiasa sihat sepnjang hidupnya dan rahmatilah kehidupannya di dunia dan diakhirat...kau balaslah segala jasa dan pengorbanannya di dunia ini..seseungguhnya tidak terbalas olehku segala jasa dan penogrbanannya dengan wang ringgit dan harta berlian,cuma yang aku mmpu adalah mmberi nya kebahagiaan,dan menyayanginya sehigga akhir hayatku...insyaAllah...jadikanlah aku anak yang solehah,anak yang sentiasa menghormati kedua ibu bapaku dan hambaMu yang kau redhoi dunia dan akhirat...kau peliharalah dia walau dimana dia berada..lindungilah dia dengan payung malaiktMu..sesungguhnya kau sebaik-baik pemelihara..kurniakanlah ibuku kesabaran yang tinggi dalam menem[uh segala dugaan dan ranjau kehidupan di dunia ini..janganlah kau uji kami sekeluarga dengan ujian yang tidak mampu kami tanggung..moga kau memberi kami kekuatan dengan semua dugaan dan ujian ini...janganlah sekalipun kau meninggalkan kami sendirian yaAllah,...sesungguhnya kami amat memerlukan bimbingan,Hidayah dan perlindungan dariMu..jadiknlah kami hambaMu yang bersyukur dengan segala nikmat,rezeki dan kebahagiaan di dunia yang fana ini...selamatkanlah kami dari azab api nerakaMu...berilah kami petunjuk sekiranya kami leka dan hasutan dunia yang penuh dengan tipu daya syaitan ini...yaAllah...semoga kau memepperkenankan hajat hambaMu yang kerdil lagi hina ini...Aminnnn ya rabbalalaminnn...

No comments:

Post a Comment